26 Aralık 2012 Çarşamba

Kaptanın Seyir Defteri

Kaptanın seyir defteri 
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=473587502655236&set=a.458657697481550.125891.457363914277595&type=3&src=http%3A%2F%2Fsphotos-b.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-prn1%2F527209_473587502655236_1304591766_n.jpg&size=512%2C384

Kaptanın seyir defteri , 

1.Gün :
Sersemlemis güneşin rastgele yeryüzüne saldığı yavru ışınlardan kaçmak için gövdesi 15 kişilik grubumuzun toplam hacmine eşit büyüklükteki ağacın en az gövdesi kadar büyúk ve sıcaktan kıpkırmızı kesilmiş yapraklarının altına sığınıyoruz , tur rehberimiz günün bu saatinde bu gezegenin ozon tabakasinin delindigini ve zararlı isinlarin yeryüzünü delip gectigini söyl
erken ...
Ne demeye sevdiğim insanın sözlerine kapılıp buraya geldiğimi merak ediyorum ... Tur rehberi bu kavuran sıcağın altında yüzünde ki damla damla terleri etrafa ve bilhassa daha ii duyabilmek icin en öne geçmiş yaşlari bi hayli geçkin çinli çiftin yüzüne saçarak konuşmasını sürdürüyor ;
' bu altında durduğumuz ağaç bu gezegene adapte olup varlığını koruyabilen nadir bir türdür. Yaprakları bir ozontabakasi gibi işlev..


Görür ve bu ultra viyole ışınları yapraklarının altına geçirmez ...' Kalabalığın onu şevkle dinlediğini sanan rehber konuşmasına heyecanla devam ediyor 'uzmanlar bunun odunsu boruların topraktaki keratini sentezleyip yaprağa besin olarak vermesinden kaynaklandığını söylüyor' grupta onu dinleyen yalnızca çinli çift var gibi görünüyor ama adam bunu bir türlü anlamak istemiyor . Boğazını kaplayip onu bogacakmis gibi Görünen terlere rağmen devam ettiriyor konuşmasını ... O bir sürü ıvır zivirdan daha bahsederken ben sevdiğimin etrafta dolaşan kara bakışlarında sabitliyorum bakışlarımı , sonunda gözleri benimkileri bulduğunda ses tellerimi işe davet ediyorum , dudagimi büzüp ' dünya da buz gibi kış dururken bu cehennemde ne işimiz var ?' Diye suruyorum , gülümseyerek bütün dengemi alt üst ediyor 'sonunda milletin Dır dırındn kurtulduk işte fena mı ' dediğinde kelimeleri yakalamakta güçlük cekiyorum , zorla gulumseyip dudaklarımin arasından anlamli bir kaç ses çıkarmayı basariyorum 'haklisin'

Yazar:alice 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder